Amsterdam
+31 85 0186139
info@fashionicon.nl

Garantie & klachten

We dragen goede zorg voor onze producten en doen dan ook ons uiterste best om je bestelling in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. Wij geven geen garantie op knopen, kralen, glitters, stenen, schoudervullingen of pillen van de stof.

Na ontvangst van de geretourneerde producten zullen wij eerst alles goed nalopen om er zeker van te zijn dat de producten ongedragen zijn. Indien het defect onder garantie valt, zullen wij samen met jou kijken naar een goede oplossing.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst kenbaar te maken door te mailen naar info@fashionicon.nl Zo kunnen we samen kijken naar een oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

 

 

 

De waardering van fashionicon.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 21 reviews.
×