Amsterdam
+31 85 0186139
info@fashionicon.nl

Veelgestelde vragen

Hoelang is jullie levertijd? Onze levertijd is max 2 dagen. Bestel je in het weekend dan wordt je bestelling de volgende werkdag verwerkt en verzonden. Hoe kan ik bij jullie betalen? Wij bieden bij FASHION ICON meerdere mogelijkheden om te betalen. Zo kun je betalen met iDeal, PayPal, Creditcard, Apple Pay, Bancontact en Klarna – betaal na 30 dagen. Kan ik mijn bestelling wijzigen? Dit kan helaas niet meer als de order al in behandeling is genomen en al is verzonden. Je kunt de order alleen annuleren mits dit nog niet verwerkt is en dan een nieuwe bestelling plaatsen. Je kunt hiervoor een mail sturen aan info@fashionicon.nl Items aan een order toevoegen is helaas niet mogelijk i.v.m. het betalingsproces en de eventuele verzendkosten. Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen? De bevestigingsmail kan soms helaas in de spam van de mail belanden, check deze altijd eerst. Het kan ook voorkomen dat je e-mailadres niet goed is ingevuld, waardoor je geen update-mails ontvangt. Check daarom goed of je het juiste e-mailadres invoert tijdens het bestelproces. Wanneer je daadwerkelijk geen bevestigingsmail hebt ontvangen maar het bedrag wel van je bankrekening is afgeschreven, betekent het dat wij de bestelling wel goed ontvangen hebben en gaan wij ermee aan de slag. Het ordernummer is ook te vinden op je bankafschrift. Mocht je toch twijfelen? Neem dan gerust via mail of telefonisch contact met ons op. Is het mogelijk via de webshop aankopen te doen en deze op te halen? Het is helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen. Waarom moet ik bezorgkosten betalen? Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop wordt deze via een pakketdienst verstuurd. Hier zitten ook voor ons kosten aan verbonden. Gratis verzending bieden we in Nederland aan vanaf € 75.00 en voor klanten uit België € 90.00. Hoelang duurt het voordat ik mijn track & trace link krijg? De e-mail met de track & trace link wordt automatisch verstuurd zodra jouw pakket verwerkt is door de pakketdienst. Hoe retourneer ik mijn pakket? Stuur je pakket binnen de retourtermijn van 14 dagen en volg eerst de instructies op de aangeleverde pakbon: 1.  Stop de items die je wilt retourneren in de originele verpakking, ongedragen met de kaartjes eraan in een verzendzak. 2. Zorg ervoor dat er geen andere sticker of adres op jouw pakket zit. 3. Zorg ervoor dat wij kunnen zien wie de afzender is. Voeg jouw (ingevulde) pakbon toe. Pakbon kwijt? Geen zorgen, stuur ons even een mailtje en wij sturen je een nieuwe pakbon toe. 4. Plak een A4 met ons retour adres op het pakket. Zie onderstaand ons retour adres. 5. Breng je retourpakket naar een POST NL of en reken het retourpakket af. LET OP: je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. 6. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is. 7. LET OP: Artikelen uit onze Fashion Outlet kunnen niet meer geretourneerd worden. Heb je vragen over een artikel uit onze Fashion Outlet? Stuur ons dan een mail of whatsapp. Retouradres: MyParcel.nl t.a.v. Fashion Icon Postbus 442 2130 AK Hoofddorp My Parcel is onze bezorgdienst en handelt ook onze retouren af. Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als jouw retour bij ons binnen is, kan het 3 werkdagen duren voordat dit bij ons verwerkt is. Als het bij ons verwerkt is, wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Heb je betaald via Klarna, dan verwerken wij het daar met het openstaande bedrag. Let op: als je met een giftcard betaald hebt, ontvang je geen geld maar shoptegoed retour.
Te laat retourneren: Mocht je het artikel niet op tijd kunnen terugsturen, en kan iemand anders dit ook niet voor je doen, licht ons dan zo snel mogelijk in binnen de geldige retourtermijn van 14 dagen. Dan zijn wij vooraf op de hoogte. Stuur je het pakket naar ons op buiten het wettelijke retourtermijn, dan kunnen wij je retourpakket helaas niet aannemen en worden er andere stappen ondernomen. Hoe kan ik mijn artikel ruilen? Helaas is dit (nog) niet mogelijk. Wil je een andere maat, dan dien je een nieuwe bestelling te doen. Ik heb een defect item ontvangen, wat nu? We doen ons best om je bestelling in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. Wij geven geen garantie op knopen, kralen, glitters, stenen, schoudervullingen of pillen van de stof. Klachten We raden je aan om klachten eerst kenbaar te maken door te mailen naar info@fashionicon.nl Zo kunnen we samen kijken naar een oplossing.
De waardering van fashionicon.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 16 reviews.
×